برق ۶۵ اداره پُرمصرف کرمانشاه قطع شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از قطع برق ۶۵ اداره پُرمصرف استان از ابتدای پیک گرمای امسال تاکنون خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از قطع برق ۶۵ اداره پُرمصرف استان از ابتدای پیک گرمای امسال تاکنون خبر داد.

محمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تشدید نظارت بر مصرف برق ادارات و دستگاه‌های سراسر استان، گفت: روزانه میزان مصرف برق ادارات استان رصد می‌شود و هر روز بازرسی از دستگاه‌ها را به منظور بررسی میزان برق مصرفی در دستورکار داریم.

وی با بیان اینکه اخطار به ادارات و دستگاه‌های پُرمصرف در مرحله اول به صورت شفاهی و در مرحله دوم به صورت کتبی صورت می‌گیرد، افزود: تاکنون به ۱۱۷ اداره و بانک اخطار داده شده است.

مرادی خاطرنشان کرد: در گام بعد برق دستگاه‌های پرُمصرف قطع خواهد شد که از ابتدای پیک مصرف برق امسال تاکنون برق ۶۵ اداره و دستگاه که مصرف برق زیادی داشتند، قطع شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، در این مدت به طور متوسط در هر روز برق چهار اداره پرمصرف قطع شده و این روند تا پایان فصل گرما و پیک مصرف برق ادامه خواهد داشت.

مرادی از روند افزایشی مصرف برق در ادارات و دستگاه‌های کرمانشاه نیز خبر داد که از ابتدای پیک امسال تاکنون  نسبت به سال گذشته حدود شش درصد افزایش داشته و افزود: این افزایش مصرف در حالیست که دستگاه‌ها موظفند، در ساعت کاری ۳۰ درصد و خارج از ساعت کاری ۶۰ درصد مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته مدیریت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه رعایت دمای آسایش سیستم‌های سرمایشی، استفاده از دور کند کولرهای آبی، عدم استفاده از کولرهای گازی، خاموش کردن سیستم سرمایشی یک ساعت قبل از خروج کارکنان و… را از راهکارهای مدیریت مصرف برق در دستگاه‌ها و ادارات عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *