بازخوانی اهداف مسیر گردشگری تاریخ و تمدن

نشست مسؤولان و کارشناسان شهرداری‌های همدان و کرمانشاه به منظور ارزیابی ظرفیت‌های گردشگری و قابلیت های اجرایی تعالی مسیر گردشگری تاریخ و تمدن در اداره گردشگری شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، صبح امروز نشست تخصصی گردشگری پیرامون فعالیت مثلث گردشگری غرب کشور شامل شهرهای همدان کرمانشاه و سنندج در کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست که با حضور مسؤولان گردشگری و کارشناسان مربوطه برگزار شد، بر چگونگی تنظیم روابط و همسو کردن اقدامات و تبیین اهداف گردشگری سه استان تمرکز و تشریک مساعی کردند.

گفتنی‌است در این نشست مسؤولان گردشگری هر دو شهرداری بر هم افزایی ظرفیت‌ها، تضارب ایده و بکارگیری خلاقیت در معرفی استعدادهای درخشان گردشگری سه شهر مهم غرب کشور صحه گذاشتند.

همچنین بهره گیری متقابل از ظرفیت رسانه‌ای سه استان، تبلیغات محیطی در فضای تبلیغاتی سه استان، تولید محتوای فاخر برای انتشار در رسانه ملی ، ایجاد بستر فعالیت های رسانه مجازی متحد در سکوهای مختلف از جمله اقدامات مورد نظر بود که برای تسهیل و تسریع فرآیند اجرایی آن تأکید شد .

در این نشست همچنین بر ایجاد و برقراری خواهرخواندگی بین شهرهای همدان کرمانشاه و سنندج تأکید گردید.

لازم به ذکر است هفته آینده نشست مشابه بین مسؤولان گردشگری شهرداری‌های همدان و سنندج برقرار خواهد شد تا مقدمات نشست سه جانبه در همدان تدارک و هماهنگ شود‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *