اتمام حفاری چاه مجتمع “کانی شریف” روانسر طی یک ماه آینده

مجری طرح‌ آبرسانی روستایی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: حفاری چاه مجتمع “کانی شریف” روانسر طی کمتر از یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه؛ “محمدرضا محمدی” مجری طرح‌ آبرسانی روستایی شرکت آب و فاضلاب استان و “سرهنگ کهریزی” مدیر محرومیت زدایی قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف کرمانشاه از عملیات حفر چاه مجتمع “کانی شریف” در شهرستان روانسر بازدید کردند.

محمدی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: مجتمع ۱۰روستایی کانی‌شریف از توابع شهرستان روانسر، از سنوات گذشته با کمبود آب مواجه بوده و بر این اساس، شرکت آب و فاضلاب استان در قالب قرار‌داد دوم جهاد آبرسانی با قرارگاه امام حسن‌ مجتبی(ع)، عملیات آبرسانی به این‌ مجتمع را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: پس از اخذ مجوز حفاری، بلافاصله عملیات اجرایی حفر چاه توسط قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف، به عنوان معین قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در استان آغاز شد و در حال حاضر حفاری این چاه، در عمق ۵۰‌ متری در حال انجام است.

به گفته مجری طرح‌ آبرسانی روستایی شرکت آبفا استان، عملیات حفر این چاه ظرف کمتر از یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید و در صورت تأمين اعتبار، چاه مذکور تجهیز و مشکل کمبود آب شرب این‌ مجتمع برای بلند مدت مرتفع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *