شهرداری کرمانشاه در مسیر هوشمندسازی؛ رونمایی از سامانه هوشمند گزارش مرحله ای مهندسین ناظر در شهرداری کرمانشاه

 I am a slag motherfucker جلسه ای و با حضور شهردار کرمانشاه و معاونت شهرسازی، معاونت برنامه ریزی، اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی، مدیرکل Ict و جمعی از مدیران کل استان از سامانه الکترونیک فرم‌ها و گزارش‌های مرحله‌ای مهندسین ناظر ساختمانی رونمایی شد.

استان پنجم_ جلسه ای و با حضور شهردار کرمانشاه و معاونت شهرسازی، معاونت برنامه ریزی، اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی، مدیرکل Ict و جمعی از مدیران کل استان از سامانه الکترونیک فرم‌ها و گزارش‌های مرحله‌ای مهندسین ناظر ساختمانی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا شهرداری کرمانشاه؛ سامانه مهندسین ناظر با نام اختصاصی “سانا” یک بستر آنلاین به آدرس Sana.Kermanshah.ir جهت ارتباط مهندسان ناظر با سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری و اداره کار برقرار شده است که مهندسان ناظر می‌توانند گزارش‌های مرحله‌ای خود را در سامانه ثبت و توسط شهرداری روند اجرای پروژه ها رصد شود.

در ابتدای جلسه، دکتر مسعودی، دکتر حسن بیگی سازمان نطام مهندسی، دکتر طیب حیدری رئیس پیشین نظام مهندسی و عضو سابق شورای شهر در خصوص ضرورت کار و تشکر از زحمات سازمان فاوا در پیاده سازی آن بیاناتی اعلام نمودند.

دکتر عابدین محمودی رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه در آیین رونمایی از این سامانه گفت: سامانه مهندسین ناظر می تواند باعث اعتلای و ارتقاء جایگاه مهندسین ناظر، در اختیار داشتن سوابق املاک و گزارشات قبلی برای مهندسین ناظر و … در سرعت بخشی و تسهیل روند اجرای و نظارت بر پروژه ها، ثبت گزارشات بر طبق زمانبندی و رصد روند اجرا در مجموعه شهرداری و روند پروژه ها می باشد.

خانم مهندس حقی ناظر پروژه در سازمان فاوا نیز گفت: مهندسان ناظر در سامانه “سانا” می‌توانند گزارش‌های مرحله‌ای یا تخلف در پروژه ها را به همراه متن، تصاویر، فیلم در قالب فایل‌های پیوست ثبت کنند و توسط شهرداری رصد و قابل پیگیری است که تسریع در ارسال مستندات در راستای جلوگیری از تخلفات ساخت و ساز اثرگذار است.

وی افزود: از دیگر اهدف از اجرای این سامانه را حذف مراجعات حضوری مهندسان، مستندسازی گزارش‌ها، حذف گزارش‌های کاغذی و ارسال دیجیتال آن‌ها و همچنین تهیه گزارش‌های آماری عنوان کرد.

دکتر محمودی در پایان گفت: ضمن تشکر از شهردار محترم و دیگر مدیران مجموعه شهری در این راستا و حمایت های آنها در حال طراحی سامانه یکپارچه سازی خدمات هوشمندسازی شهری در مجموعه شهرداری هستیم که گام‌های لازم برای ارایه سرویس‌ها و دیگر سامانه ها بررسی و در حال پیاده سازی انها می باشیم که آن شاالله به زودی ارائه خدمات هوشمندسازی در دیگر حوزه های شهرداری اجرا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *