برخی مداحان برای داوطلبان نمایندگی مجلس تبلیغات زودهنگام انجام می دهند

متاسفانه در استان های غربی مانند کرمانشاه فعالیت های انتخاباتی انحراف داشته است.

رییس سازمان آرامستان کرمانشاه اظهار کرد: کانون مداحان مستقر در آرامستان زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی است و ما فقط جایگاه را به آنها اجاره می دهیم و در خصوص بهره برداری داوطلبان از این امکانات برای تبلیغات زودهنگام می بایست نهادهای ذیربط ورود کنند.

حجت الاسلام هادی کماسی معتقد است کسانی که از داوطلبان در این مجالس و محافل نام می برند، حمایت مالی می شوند و رفتار برخی مداحان با شاخصه های شرعی و اخلاقی سازگاری ندارد و حتی مردم آزاری است بنابراین انتظار می رود سازمان تبلیغات، دفتر نظارت شورای نگهبان، استانداری، فرمانداری و دیگر دستگاه های ذی ربط به موضوع ورود کنند.

وی فرکانس صدای بلندگوهای مستقر در آرامستان کرمانشاه را بیش از حد مجاز دانست و گفت: علی رغم تذکرات داده شده صدای بلندگوی برخی مداحان منجر به آلودگی صوتی و آزار مردم می شود.

در همین پیوند رییس کانون مداحان استان کرمانشاه به خبرنگار ایرنا گفت: تبلیغات زودهنگام داوطلبان مجلس خلاف قانون است و به مسوول جایگاه مداحان در آرامستان سفارش کردیم اسم هیچ داوطلبی را نیاورند اما برخی از صاحبان عزا درخواست می کنند تا از حضور برخی شخصیت ها در مراسم تقدیر و تشکر شود.

ارسلان یاوری با بیان اینکه مطابق شیوه نامه رایج هیچ مداحی اجازه ندارد هنگام تغسیل و پیش از تشییع مداحی کند، افزود: متاسفانه در استان های غربی مانند کرمانشاه فعالیت های انتخاباتی انحراف داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *