اگرچه در میدان مسابقات نبودیم ولی دل ما با شما بود

حجت الاسلام «حبیب الله غفوری» در دیدار با مدال آوران و مربیان کرمانشاهی بازی های آسیایی هانگژو که در منزل عزت الله پرنیان مربی تیم ملی پارادومیدانی ایران در این دوره از مسابقات انجام شد افزود: تمام تلاش دشمنان این است که کشور ما نتواند در عرصه های جهانی حقیقت باطنی خود را به نمایش بگذارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: افتخار آفرینی قهرمانان رشته های مختلف ورزشی در مسابقات پاراآسیایی به فضل الهی همه توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی که سربلندی ما را نمی‌خواهند را نقش برآب کرد.

حجت الاسلام «حبیب الله غفوری» روز دوشنبه در دیدار با مدال آوران و مربیان کرمانشاهی بازی های آسیایی هانگژو که در منزل عزت الله پرنیان مربی تیم ملی پارادومیدانی ایران در این دوره از مسابقات انجام شد افزود: تمام تلاش دشمنان این است که کشور ما نتواند در عرصه های جهانی حقیقت باطنی خود را به نمایش بگذارند و این هنرنمایی شما تلاش ها و توطئه های مخالفان که در جبهه استکبار هستنند را از بین برد. هم اکنون نیز قدم نحس آنها به غزه رسیده است و تاکنون جان چهار هزار کودک را گرفته اند.

وی افزود: اینها کسانی هستند که موفقیت شما را نمی خواهند و شما با توان خود اراده‌ای را ایجاد کرده‌اید که توانستید رتبه دوم مسابقات آسیایی هانگژو را بدست آورید که مایه افتخار است.

حجت الاسلام غفوری گفت: اگرچه در میدان مسابقات نبودیم ولی دل ما با شما بود و دست به دعا برای موفقیت شما بودیم.

وی با تبریک این موفقیت به ورزشکاران کرمانشاهی گفت: این افتخار افرینی را اول به خود شما و خانواده هایتان و بعد هم به مردم کرمانشاه و ملت ایران تبریک عرض می کنم. کاری شما چیزی شبیه به رزمندگان در جبهه های نبرد دفاع مقدس بود. حضور شما قهرمانان در این مسابقات تاثیر بسزایی در کسب مقام دوم ایران در این مسابقات داشته است.

حجت الاسلام غفوری این پیروزی را همانند به اهتزاز درآمدن پرچم الله اکبر در دنیا خواند و گفت: فرق شما با بقیه ورزشکاران این است چون شما برای خدا باعث سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شدید خیر دنیا و آخرت را برای خود ذخیره کرده اید.

از استان کرمانشاه چهار ورزشکار و ۲ مربی به بازی های پاراآسیایی هانگژو اعزام شدند که حاصل تلاش آنها کسب دو مدال طلا و دو نقره بود.

در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو یاسین خسروی در رشته پرتاب وزنه ضمن رکورد شکنی به مدال طلا و هرمز صیدی هم در رشته پرتاب نیزه به مدال نقره دست پیدا کرد.

شهلا بهروزی راد نیز در رشته پاراکانو قایقرانی به مدال نقره دست یافت و در رشته والیبال نشسته نیز مسعود امامی به همراه دیگر ملی پوشان کشورمان مدال طلای بازی های پاراآسیایی را به گردن آویخت.

کاروان کشورمان متشکل از ۲۱۰ ورزشکار شامل ۱۲۸ مرد و ۸۲ زن با نام «فرزندان ایران» و با شعار «ایمان، ایران، افتخار» با کسب ۱۳۱ مدال رنگارنگ شامل ۴۴ طلا، ۴۶ نقره و ۴۱ برنز برای نخستین بار در جایگاه دوم بازی های پاراآسیایی قرار گرفت.

رقابتهای پارآسیایی که با حضور معاون نخست وزیر چین در مرکز نمایشگاه ورزشی المپیک هانگژو رسما افتتاح شد با چهارمین قهرمانی متوالی میزبان پایان یافت و ایران با تاریخ سازی در جایگاه دوم ایستاد که در پی آن رییس جمهور کشورمان پیام تبریک صادر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *